Als oefentherapeut probeer ik u zo goed mogelijk te behandelen. Mocht u toch niet tevreden zijn over bepaalde zaken, dan ga ik graag met u in gesprek. Mocht de onvrede door het gesprek niet verholpen zijn dan kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici. 

 

Klachtenloket Paramedici

Vanaf  1 januari  2017 zijn de regels voor het indienen  van een klacht over een zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici. Uw zorgverlener is aangesloten bij de Klachten en geschillenregeling Paramedici.

Hiervoor geldt de volgende procedure.

De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat diegene niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. Het kan zijn dat een gesprek geen of onvoldoende oplossing biedt. Of er is voldoende reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal uw klacht behandelen.

Via de website www.klachtenloketparamedici.nl vind u nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure.

Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket te bellen of te mailen.

Telefoonnummer: 030-3100929  (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)                                          emailadres: info@klachtenloketparamedici